06 december 2013

En lustig figur / An amusing figure


11 kommentarer:

  1. Den här mannen satt i går på Málagas paradgata. Jag trodde först det var en skulptur men när han gjorde tummen upp mot mig och pekade på hinken bredvid så förstod jag att det var en människa som gärna ville ha en liten slant till julen!

    SvaraRadera
  2. Vad läckert, bäst gillar jag vovven
    Ha en skön helg;-)

    SvaraRadera
  3. Han var väl inbäddad den figuren :)

    SvaraRadera
  4. Va läckert, var helt övertygad om att det var en skulptur. Tänkte på sådana där gipsbinde statyer som går att göra i naturlig storlek. Fantastisk rolig figur.

    SvaraRadera
  5. Wow den var helfestlig. Gillar den skarpt

    SvaraRadera
  6. Wow, vilken fantastisk grej! Jag gillar det skarpt, hoppas han fick en slant. :) Snyggt foto fick du.

    SvaraRadera
  7. Kul bild på tidningsläsande tidningsgubbe!! Det måste vara ett riktigt pyssel för att bli så väl inlindad i tidningar.

    SvaraRadera
  8. Virkelig et stilig bilde.

    Vivi

    SvaraRadera
  9. Så läcker! Det måste ha gått åt många tidningar! Jag trodde också att det var en skulptur! Hoppas han fick ett och annat bidrag i sin hink!
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  10. Oj då! Inte trodde jag att han var levande! Undrar om hunden var det också?? :-)

    SvaraRadera
  11. Hmmm, skönt när utropstecknet kommer fram i hjärnan och hakan nästan faller ner till bröstbenet.
    Du hade förmåga att besinna dig o ta en bild!! det är vi glada för.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...