22 augusti 2011

Big butterfly

Macro Monday, NF Macro

22 kommentarer:

  1. Stor och ovanlig i våra breddgrader? Fin teckning på vingarna. Bra foto på den.

    SvaraRadera
  2. http://sv.northrup.org/photos/common-morpho/

    Vanliga morphofjäril.

    Vilken vacker fjäril och vilken bild sen.
    Fantastiskt.
    Kramiizzzzzzz

    SvaraRadera
  3. Incredible detail of markings on tyhe butterfly! Beautiful photo!

    SvaraRadera
  4. Fantastic .... great photo ...
    LG: Karin

    SvaraRadera
  5. Fantastiskt mönster på din fjäril.. Som den var handmålad.. en riktig sköning :) Ha de bäst :)

    SvaraRadera
  6. Beautiful butterfly and beautiful image.

    SvaraRadera
  7. Beautiful colors and composition!

    SvaraRadera
  8. what a gorgeous shot you have here!

    SvaraRadera
  9. A very big, and beautiful, butterfly. Your macro shot is stunning.

    SvaraRadera
  10. OJ OJ så vackert! blir så avis på alla vackra fjärilar du har där borta! Vill också ha! ;O)

    SvaraRadera
  11. Vilken härlig fjäril! Jättefin bild på den också! Är den lika vacker på ovansidan?

    Tack för din kommentar hos mig!
    Jag kan förstå att du saknar kastanjeträden! På mitt ställe står det tio stycken längs en gata och jag skulle tro att de är jättegamla de också. Jag blir själv så förvånad av alla de märkliga kastanjegubbar jag hittar! :)
    Ha det bra!
    Kram Pia

    SvaraRadera
  12. Vilken otroligt vacker fjäril! Jättefin bild på den! :)

    SvaraRadera
  13. Fantastiskt vackert mönster på fjärilen och vilket macro!:))))

    SvaraRadera
  14. For en vakker sommerfugel, helig bilde ,Marit.

    SvaraRadera
  15. Aldrig sett den här fast den finns kanske bara i dina breddgrader.
    Väldigt vackert foto!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...