21 juni 2011

Tisdagstema - MAKRO

Ljuva, skira vallmoblommor!

6 kommentarer:

  1. Ser nästan ut som pappersblommor.

    SvaraRadera
  2. Så vacker din vallmo är! Färgen är så mild och fin. Vi har två olika, den knallrödorange som jag har i dagens bild och så en väldigt ljusrosa. Den ljusrosa blommar dock inte lika mycket.

    SvaraRadera
  3. Красивая фотография! Маки прекрасны!

    SvaraRadera
  4. Riktigt vacker i Macro Cecilia.. men du har ju alltid så vackra foton :) Medan jag har dig på tråden ;) Vet du vad det är för mall du har här på blogspot? Jag gillar denna svarta och att man kan få upp stora foton. Jag har just skaffat en blogg på blogspot, men är inte riktigt nöjd med min mall. Så den övre remsan som du har vit här ovan bloggen.. min är blå och det skulle jag vilja ändra till mer neutral. Hittar inte var man ändrar. Jag är ju inte så familjär med blogspot, då jag mest har haft blogg.se.. men jag tycker jag vill ändra och så krånglar blogg.se så ofta nu.
    Ha de gott o hoppas du vet vad jag frågar om :)

    SvaraRadera
  5. Nämen ohhhhhh - har du varit hemma hos mig ;-)
    underbart fotograferat av dig!

    växten hos mig är rabarber...

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...