20 februari 2011

Bildligt talat

Hos Mimo finns det fler ordlösa bilder!

10 kommentarer:

  1. Wow vad mycket väskor,hänger man upp dom varje dag tro;-)

    SvaraRadera
  2. Vilket jobb och ta hand om dessa väskor. Inget för mannen som gick förbi!?

    SvaraRadera
  3. Åååååh där skulle jag stanna och botanisera läääänge ;-)

    SvaraRadera
  4. Jag hade aldrig fått min väsktokiga mamma därifrån ;-)

    SvaraRadera
  5. Vet att man kanske kan göra fynd där, men jag går bara förbi....vill titta på annat. Hade det hängt garner, tyger, brodierattiraljer där då hade jag botaniserat i en timme minst.. ;-)

    SvaraRadera
  6. Får sydEuropa längtan..och väskor är kul, hade gärna haft fler. Den jag har är faktsikt köpt i en liknande butik, röd och alldeles lagom stor. ha en bra vecka/Sophia

    SvaraRadera
  7. Här var det mycket att handla och fynda?!!

    SvaraRadera
  8. Många väskor är det ...

    SvaraRadera
  9. Många åsnor som fått sätta livet till? ;-) Nej, det var säkert fina skinnväskor. "Ryggorna" högst upp ser fina ut!
    Hur varmt har du det nu? Önskar dig en skön vecka.

    SvaraRadera
  10. Rena himmelriket för en väskoman som mig :) Kram Suss

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...