07 november 2010

Bildligt talat - v 45

Hos Mimo finns det fler bilder utan ord!

16 kommentarer:

  1. Wow häftig bild. Någon form av graffitti?

    SvaraRadera
  2. Så maffigt. Vilken känslosam bild och en vacker inramning/Lis

    SvaraRadera
  3. Ljudlöst skrik fastän jag hör det...en som är riktigt förb....eller kanske förtvivlad. Jättehäftig bild!

    SvaraRadera
  4. OJOJ här var det känslor;-)
    Ha en skön vecka;-)

    SvaraRadera
  5. Vilken läcker bild! Jag hoppade nästan till när jag kom in på din sida :)

    SvaraRadera
  6. Det är nästan att man vill fram och trösta denna figur!

    SvaraRadera
  7. Wow, så läckert, det här går jag igång på... Snyggt!!

    SvaraRadera
  8. Åh, hjälp... h*n är rasande! Sitter här och håller för öronen. Superhäftig bild!

    SvaraRadera
  9. Men oj vilken läcker bild. Vilket konstverk!!! Tänk om jag kunde måla så bra... Ha en underbar vecka=)

    SvaraRadera
  10. wow tjusigt gapande!:)

    SvaraRadera
  11. http://karingafallan.blogspot.com/2010/11/svar-till-veckans-bildligt-talat.html Svaret på bildligt talat.

    SvaraRadera
  12. jisses, det bästa jag sett på länge. :)

    SvaraRadera
  13. what a find! what a character.

    SvaraRadera
  14. Det var ett häftigt motiv du fångat!!! Gillar jag mkt. Kram från ett Stockholm med blåts på tvären.

    SvaraRadera
  15. Den bilden är mycket talande! Var finns den? Vem har gjort den?

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...