23 oktober 2010

Camera Critters

Two small surikats!
There are more critters to watch here!

10 kommentarer:

  1. Hi, hi. Timon and friend ;-)

    SvaraRadera
  2. Fantastic shot! Did you take it in Spain?? This is the most interesting entry of this week's CC for me!

    SvaraRadera
  3. Beautiful shot of these two little fellows. I think they're so cute. I'm used to calling them "meerkats" but surikats and meerkats are the same, I have discovered.

    Thank you for posting this super picture.

    Kay, Alberta, Canada

    SvaraRadera
  4. Ohh this is really the cutest. I love their pose

    http://www.sheaky.com/2010/10/camera-critters-our-visitor.html

    SvaraRadera
  5. Så söta när dom står på rad:)
    Ha en fortsatt mysig söndag!

    SvaraRadera
  6. men åååhhhh så söta. Polarna som hänger tillsammans :)
    Döpte faktiskt min katt Timon efter en surikat, han var så lik en när han var liten.
    Tack för din fina kommentar hos mej, värmde att läsa..
    KRAM
    /Helena

    SvaraRadera
  7. They are adorable! Great shot!

    SvaraRadera
  8. Å så søte disse to er! Kjempestilig bilde!! :)

    SvaraRadera
  9. Dom är så härliga att fota, var för 2 vcekor sedan i ederwald i Tyskland och fann dessa på att zoo och jag hade svårt att gå därifrån - så himla härliga!

    Jo, jag har en bror som bor i Valencia, har väl bott där i 4-5 år nu och för ca ett år sedan köpte dom hus. Jag åker med min mellan tjej och vi skall besöka det nya zoo:et och så givitvis Gullivers lekplats.
    Hur länge har du själv bott där?
    Kommer du att vara där till helgen?
    /MB

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...