01 november 2009

Tillbakablick - november 2008

Det är första gången jag är med på den här ganska nya fotoutmaningen. Man ska titta tillbaka på de foton som man tog i månaden för ett år sedan, dvs november 2008.

Jag var i Spanien då och vid det här speciella tillfället hade vi åkt till Fuengirola på Costa del Sol för att lyssna och framför allt titta på superfotografen Mattias Klums bildvisning. Helt otroligt bra. Titta gärna in på det lite utförligare blogginlägget som jag skrev då! Bilden här är inte publicerad tidigare, däremot en liknande bild. Tyvärr är bildkvalitén inte bra men jag vill gärna lyfta fram min upplevelse av Mattias Klums föredrag ändå!

Fler tillbakablickar finns att se hos Bildbloggerian!

6 kommentarer:

  1. Åh, hade jag också velat gjort i november förra året. han är ju min idol! :-D

    SvaraRadera
  2. Oj inte illa, jag hade gärna också varit där :D

    SvaraRadera
  3. Lite avundsjuk blir man honom vill jag också träffa. Och även denna gången njuter jag av citrusdoft hos dig, härligt MB

    SvaraRadera
  4. Hade gärna lyssnat på hans föredrag också. Spanien låter ljuvligt, speciellt den här tiden på året

    SvaraRadera
  5. Ok håller med om att kvalitén på bilden inte är den bästa(man är van vid bättre från dig):o) men förstår att det måste ha varit en upplevelse att få se, höra och träffa en så fantastiskt duktig naturfotograf som Mattias är.
    Kramar Annika

    SvaraRadera
  6. Det måste ha varit intressant! Han är superduktig. /Anette

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...