15 november 2009

Bildligt talat - v 47

Fler bilder utan ord finns hos Mimo!

8 kommentarer:

  1. ...ååhh... underbart avkopplande bild...
    Snyggt fotat!
    Snart åker jag till värmen med, ska bli så skönt!

    SvaraRadera
  2. Det ser avkopplande ut.
    Du måste ha en skräpkod på din sida eller som du är ansluten till. Det poppar upp reklam här när jag ska lämna kommentarer här.
    Hade.

    SvaraRadera
  3. Oh vad härligt det ser ut, rent underbart. Här i Sundsvall är det gråmulet. Men i morgon reser jag, yipppeee. Planerar att ligga i en sådan här stol.
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  4. Hi,hi tur jag inte har så långt kvar innan jag skall tillsolen och njuta!

    Underbart!

    annette

    SvaraRadera
  5. Fresterska där...:)
    Sverige, 16 november klockan sju. Dimma, duggregn och becksvart och jag sätter mig i bilen för att köra till jobbet...Längtar bort?
    Gissa!!
    Njut du av solen och värmen. Här gäller att härda ut ett tag till.
    Kramar Ninni

    SvaraRadera
  6. Jaha, vad säger jag..? Så är det inte här.

    SvaraRadera
  7. Det ser mysigt ut det där.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...