28 oktober 2009

Ordlös onsdag - ALLTID

Fler ordlösa bilder kan du se här!

7 kommentarer:

  1. Underbart vacker bild, jag ser att vi tänker i liknande termer :)
    /E-L

    SvaraRadera
  2. Helt enkelt underbart - för alltid!!

    SvaraRadera
  3. Havet är alltid lika underbart. Häftig bild.

    SvaraRadera
  4. Man kan alltid njuta av vattnet, det tröttnar man aldrig på!

    SvaraRadera
  5. Hej Cecilia!

    Vacker bild, är det samma hav som jag visar mån tro?

    Skönt med ett ljust och glatt Alltid.

    Det har blivit många gravar idag här på OO, och med en grav menar jag att alltid är slut.

    Och när jag är här nere i Bayern så bor jag granne med en kyrkogård och ser nu på kvällen många flämtande gravljus, lite dystert tycker jag.

    Må så gott vid Medelhavetsstrand. Och Älsklingen hälsar tillbaka till dig.

    Solvarma kramar från Irene

    SvaraRadera
  6. Ja havet finns där alltid. Måste alltid finnas där. Utan vatten inget liv. En underbar bild.

    SvaraRadera
  7. En mycket vacker bild! Ser så härligt ut precis när vågen rullar in mot stranden :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...