17 maj 2009

Bildligt talat

Fler ordlösa bildbidrag finns hos Mimo!

16 kommentarer:

  1. En sådan läcker bild.. önskar jag vågade ta mer foton på just människor (som jag inte känner) ;-)

    SvaraRadera
  2. Jag fick samma tanke som Pialotta, vad läckert med bilder på främmande människor. Bilder som talar ett eget språk. Jätte fint foto!

    SvaraRadera
  3. Skönt att få vila benen en stund...Härligt färgstark sittplats! Är det vanligt med mosaik även i Spanien?

    SvaraRadera
  4. Tänk att få sitta där och vila benen. Jättefin bild.

    SvaraRadera
  5. Vacker bild, men räknar han plattorna? Givetvís inte, vilken härlig plats han sitter på. Troligtvis en stund varje dag.
    /Amanda

    SvaraRadera
  6. Skönt att få vila benen en stund! :)
    Det ser ut som fin sittplats

    Ha det gott
    Anna

    SvaraRadera
  7. Vilket fint ställe att vila på.

    Önskar dig en fin vecka

    strömma

    SvaraRadera
  8. Att få sitta på den vackra bänken och vila benen en stund skulle jag och gärna göra.

    Ha en bra dag!

    annette

    SvaraRadera
  9. Så fin bild. Ser ut som manen räknar "stenarna" i det vackra mönstret på marken ;-)

    SvaraRadera
  10. Vilken färgglad sittplats. Jag tycker det ser ut som om han tvekar att sätta ner fötterna för att inte förstöra kanske.

    SvaraRadera
  11. Där sitter han och har det förhoppningsvis bra.

    SvaraRadera
  12. Ninni - Det är inte så vanligt med mosaik i Andalusien. Det finns på vissa platser där konstnärer som arbetar med mosaik fått göra utsmyckningar.

    Den här bilden kommer från den vackra bergsbyn Cómpeta och jag visade en bild från samma stora mosaikbänk för en vecka sedan. Då var det ett runt hål i mosaiken och därigenom hade jag tagit en bild av byn.

    SvaraRadera
  13. Titta, det ser ut som om han ritar lite i marken med käppen. Vilken fin bild på en gammal man, upptagen med något vi inte vet vad det är. Spännande.

    SvaraRadera
  14. Vilken härlig plats att vila på. Vackra färger och en bild som inte kräver några ord/Lis

    SvaraRadera
  15. Vilken härlig bild. Ser ut att vara en underbar viloplats =)

    SvaraRadera
  16. Inspektion av mosaiken ser det ut som. En sån härlig färggrann sittplats.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...