16 februari 2009

Utan ord



Fler fotobidrag till Utan ord finns hos Pumita.

13 kommentarer:

  1. Vilket härligt olivträd!

    SvaraRadera
  2. Å härliga sommar, underbart :)

    SvaraRadera
  3. Olivskörd! Vad härligt det ser ut. Har ett litet olivträd i växthuset, men det lär nog inte bli någon skörd *ler*

    SvaraRadera
  4. Aah, jag älskar oliver! Det går nog inte en dag utan... Skulle gärna ha ett eget träd hemma men har inte vågat köpa det. Tror inte det skulle klara sig.

    P.S. Jag vill passa på att påminna dig om att det ska vara EN bild på Utan Ord. :)

    SvaraRadera
  5. Olivträd är verkligen vackra i sin knotighet. Bilden tror jag säger:
    Nu ska ni ner!

    SvaraRadera
  6. Olivarbete:-). Gillar kalamatioliver, kan äta dem som godis.

    SvaraRadera
  7. Aj aj, jag visste inte att man bara får lägga in en bild (och jag som först tänkte lägga in tre)!

    Bilden tog jag i helgen när vi gjorde en liten utflykt upp i bergen. Det var många som passade på att slå ner sina oliver. Praktiskt med nät under som samlar upp dem.

    SvaraRadera
  8. Jag undrade just om det var olivträd och svaret fick jag ju direkt jag kom hit - visst var det de. Lite större än de som jag haft på uteplatsen :)

    SvaraRadera
  9. Ah, vad härligt med olivskörd. Vi brukar skörda en hel del varje år.

    SvaraRadera
  10. Olivträd i sig är en njutnig i sin skönhet, synd att det som växer på dem inte är lika nice :)

    SvaraRadera
  11. Åh härligt. Jag vill ut och resa NU, när jag ser olivträden.

    SvaraRadera
  12. Olivskörden. Härliga bilder. Sommrigt och skönt. Eva

    SvaraRadera
  13. Skörd förstod jag, aha det är oliver. Mmm det som är så gott.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...