08 februari 2009

Fotoutmaning!

Jag har fått en fotoutmaning från Artlover som jag tackar så mycket för! Det innebär att jag ska lägga ut min sjätte bild från min sjätte mapp här.

Bilden är från en Europaresa från Sverige till Andalusien och Spanien för ett par år sedan. Vi gjorde en liten avstickare till Marseille. Och på bilden kan man se en del av hamnen och den stora borgen ovanför staden.

Utmaningen innebär också att man ska skicka den vidare till några andra som i sin tur ska länka till mig. Här är mina utvalda:

Ninni, Anette, Vera, Jah Hollis, Maria i Sennan

3 kommentarer:

  1. Ok, det blir ett inlägg lite senare, har fått den från några andra så nu känner jag pressen *ler*

    SvaraRadera
  2. Hej o Tack-ska ta o titta om det e presentabelt-har bara lite att red. från dagen fotorunda först

    SvaraRadera
  3. Hej, tack för att du tänkte på mig:) Det är svårt att hålla reda på vilka som fått utmaningen men jag visade min 6:a i förra vecakn. Se här:
    http://piona.blogspot.com/2009/02/sjatte-bilden-i-sjatte-mappen.html
    Må så gott!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...